SPOTV NOW

Modified on Fri, 10 May 2024 at 10:38 AM

Tempoh Kempen:

14 Mei 2024 sehingga notis selanjutnya

 

1. Apakah pelan langganan yang tersedia bagi perkhidmatan SPOTV NOW? 

Terdapat 2 pelan yang tersedia dari SPOTV NOW untuk dipilih berdasarkan pilihan anda: 


Pelan Asas: Harga biasa ialah RM8.90 sebulan. Walau bagaimanapun, jika anda memilih untuk "Bayar melalui CelcomDigi," anda boleh menikmati pelan ini pada kadar diskaun RM8 sebulan. Pelan ini membolehkan anda menikmati pelbagai jenis sukan langsung dan hiburan pada satu peranti pada satu masa. 


Pelan Premium: Harga biasa ialah RM14.90 sebulan. Dengan pembayaran melalui CelcomDigi, anda mendapat akses kepada pelan ini pada harga RM13.40 sebulan. Pelan Premium merangkumi semua faedah Pelan Asas dengan penambahan penstriman definisi tinggi (HD) dan keupayaan untuk menonton pada dua (2) peranti serentak. 


2. Bagaimanakah saya boleh membatalkan langganan saya? 

Batalkan pada bila-bila masa melalui laman web SPOTV NOW di bawah tetapan 'Langganan'. Pembatalan berkuat kuasa pada akhir kitaran bil semasa. 


3. Bolehkah saya bertukar antara pelan langganan? 

Ya, anda boleh tukar antara pelan langganan Asas dan Premium pada bila-bila masa. Perubahan akan berkuat kuasa pada kitaran bil akan datang. 


4. Apakah dasar bayaran balik untuk langganan SPOTV NOW? 

Untuk langganan yang dibayar melalui CelcomDigi, berikut ialah perkara yang anda perlu ketahui tentang dasar bayaran balik kami: 


  1. Kelayakan Bayaran Balik: Setelah langganan dibuat, kami tidak dapat menawarkan bayaran balik. Dasar ini dilaksanakan kerana SPOTV NOW menawarkan akses segera kepada kandungan digital selepas langganan. 
  2. Penyelesaian Pertikaian: Jika anda menghadapi sebarang isu atau pertikaian mengenai langganan atau pengebilan anda, sila hubungi terus SPOTV NOW. Mereka berdedikasi untuk memastikan pengalaman positif kepada pelanggan kami dan akan bekerjasama dengan anda untuk memahami dan menangani kebimbangan anda. 
  3. Pertanyaan Pengebilan: Untuk sebarang pertanyaan berkaitan pengebilan, termasuk penjelasan mengenai caj, anda boleh berhubung terus dengan SPOTV NOW. Pasukan perkhidmatan pelanggan SPOTV NOW bersedia untuk membantu anda dengan maklumat terperinci dan sokongan mengenai langganan anda.


5. Apakah kandungan yang terdapat dalam perkhidmatan SPOTV NOW? 

Nikmati acara sukan secara langsung, dokumentari, temu bual eksklusif dan banyak lagi. Pelanggan Pelan Premium akan mendapat keluaran eksklusif dan akses awal bagi acara yang terpilih. 


6. Apakah peranti yang boleh digunakan untuk menonton SPOTV NOW berdasarkan pelan langganan saya? 


Pelan Asas: Nikmati SPOTV NOW pada pelbagai peranti, termasuk telefon pintar, tablet, komputer riba dan PC. Fleksibiliti ini memastikan anda boleh mengakses pelbagai kandungan sukan SPOTV NOW di mana sahaja anda berada. 


Pelan Premium: Selain peranti yang disokong oleh Pelan Asas, pelanggan Pelan Premium mempunyai manfaat eksklusif penstriman pada AndroidTV, yang menawarkan pengalaman tontonan yang dipertingkatkan dengan kandungan definisi tinggi pada skrin yang lebih besar. Pelan Premium serasi dengan AndroidTV daripada jenama berikut: 

  • Sony 
  • Philips 
  • TCL 
  • Hisense 
  • Tajam 
  • Mi TV (Xiaomi) 
  • Skyworth 
  • Panasonic 
  • Toshiba 
  • JVC 
  • Vestel 
  • Haier 
  • Bang & Olufsen 
  • Grundig 
  • OnePlus (TV Pintar) 

Pastikan model TV anda menyokong aplikasi SPOTV NOW dengan menyemak keserasian di laman web SPOTV NOW atau melalui Google App Store.


7. Mengapa saya tidak dapat mencari aplikasi SPOTV NOW pada TV Pintar saya? 

SPOTV NOW direka khas untuk keserasian dengan AndroidTV. Jika anda tidak dapat mencari aplikasi tersebut, ia mungkin disebabkan TV anda bukan dari model AndroidTV. Berikut adalah cara yang anda boleh lakukan untuk atasi masalah: 


  1. Semak Jenis Peranti: Pastikan TV anda ialah AndroidTV. Aplikasi SPOTV NOW dioptimumkan untuk platform AndroidTV dan mungkin tidak tersedia pada sistem pengendalian TV pintar yang lain. 
  2. Keserasian Peranti: Untuk pengguna AndroidTV, pastikan model anda adalah antara yang disenaraikan sebagai peranti yang serasi: 
    • Sony, Philips, TCL, Hisense, Sharp, Mi TV (Xiaomi), Skyworth, Panasonic, Toshiba, JVC, Vestel, Haier, Bang & Olufsen , Grundig dan OnePlus (TV Pintar).
  3. Sokongan Wilayah: Ketersediaan aplikasi SPOTV NOW mungkin berbeza mengikut lokasi geografi. Pastikan perkhidmatan ini disokong di kawasan anda. 
  4. Kemas Kini App Store dan Perisian Tegar (Firmware): Pada AndroidTV anda, semak kemas kini pada perisian tegar TV dan aplikasi gedung aplikasi. Sistem yang lama mungkin menghalang aplikasi SPOTV NOW daripada muncul di TV anda. 
  5. Sambungan Internet: Sambungan internet yang stabil diperlukan untuk memuat turun aplikasi. Pastikan TV anda disambungkan dan mempunyai sambungan internet yang baik. 

Jika peranti anda ialah AndroidTV dan anda masih menghadapi masalah, sila hubungi perkhidmatan pelanggan SPOTV NOW untuk dapatkan bantuan lanjut.


8. Apakah yang perlu saya lakukan jika aplikasi tidak berfungsi dengan betul pada peranti saya? 

Atasi masalah ini dengan memulakan semula aplikasi dan peranti, pastikan perisian telah dikemas kini, semak sambungan Internet anda atau pasang semula aplikasi. Hubungi perkhidmatan pelanggan SPOTV NOW sekiranya masalah berterusan. 


9. Aplikasi menimbal (buffering) atau tidak menstrim dengan lancar. Apa yang boleh saya lakukan? 

Semak kelajuan Internet anda, kurangkan beban peranti pada rangkaian anda, pertimbangkan sambungan berwayar dan mulakan semula penghala (router) anda juga mungkin dapat membantu. 


10. Siapa yang boleh saya hubungi untuk maklumat lanjut atau bantuan? 

Untuk bantuan lanjut, hubungi perkhidmatan pelanggan SPOTV NOW melalui e-mel enquiries@spotvmedia.com atau borak secara langsung di laman web SPOTV NOW. 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article